Alles over reserveren

Als je overweegt een ruimte te reserveren dan is het handig om eerst de onderstaande informatie te lezen. Dan weet je wat de mogelijkheden zijn en hoe één en ander in zijn werk gaat. Heb je daarna nog vragen, kijk dan bij Veelgestelde Vragen of stuur ons een mailtje: reserveren@bovenkamerbreukelen.nl.

Voor wie is de Bovenkamer bedoeld?

Ieder die de visie en missie van de Bovenkamer kan onderschrijven is welkom om deze ruimtes kosteloos te gebruiken, op voorwaarde dat de activiteit past bij de identiteit van de Bovenkamer. We zijn een gebedshuis en willen graag mensen in contact brengen met God. In beginsel moet dit het uitgangspunt zijn van alle activiteiten in de Bovenkamer.

Waar is de Bovenkamer niet voor bedoeld

Alles wat je doet in de Bovenkamer mag niet commercieel zijn en moet onze missie direct of indirect ondersteunen. Dat betekent dus dat je alleen kunt reserveren als je non-profit activiteiten in de Bovenkamer organiseert. Voor commerciële workshops, conferenties e.d. moet je dus helaas een andere plek zoeken.

 

De Bovenkamer wordt niet gebruikt als feestlocatie. Voor een huwelijksjubileum, verjaardag of ander feestje moet je op zoek naar een andere locatie.

Het gebedshuis is een plek voor ontmoeting met elkaar en met God. We vinden het daarbij belangrijk dat we ons doen en denken zuiver houden. Om die reden wordt er in de Bovenkamer geen alcohol geschonken.

De Bovenkamer is geen kerkgebouw en niet geschikt om kerkdiensten te houden.

Algemeen over het gebruik van de Bovenkamer

De Gebedsruimte, de Lesruimte en de Huiskamer kun je exclusief boeken. Dat betekent dat jij daar dan alleen bent of samen met jouw groep.

 

Het Café is een algemene ruimte waar iedereen in de Bovenkamer gebruik van kan maken. Je kunt het Café wel boeken maar niet exclusief. Mogelijk word je daar dus “gestoord” door anderen die binnenkomen of die gebruik maken van de keuken of het toilet.

 

Om bij de gebedsruimte te komen moet je door de huiskamer heen. Mensen die de gebedsruimte hebben gereserveerd hebben daarom “recht van overpad” in de huiskamer.

 

Voor informatie over de verschillende ruimtes kun je kijken op de pagina “Ruimtes“.

De hele Bovenkamer boeken?

Je kunt de Bovenkamer ook in zijn geheel boeken. We verzoeken je dat alleen te doen als je ook echt alle ruimtes nodig hebt. Tijdens het reserveren moet je de ruimtes wel afzonderlijk boeken. Dat kan gemakkelijk, klik tijdens het reserveren op ‘reserveer meer’ (stap 3), je kunt dan eenvoudig ruimtes toevoegen.

 

Reserveer alleen de ruimtes die je ook daadwerkelijk gaat gebruiken, op de momenten dat je ze nodig hebt. Reserveer dus niet alles alleen maar om dan het rijk alleen te hebben. We willen graag zoveel mogelijk mensen de gelegenheid geven om van de Bovenkamer gebruik te kunnen maken. Als er ruimtes beschikbaar blijven kunnen we daar weer anderen blij mee maken.

Kosten

Het gebruik van de Bovenkamer is gratis. We vinden het wel heel fijn als je ons tegemoet kunt komen in de kosten. Dat kan door spullen die je gebruikt weer aan te vullen (koffie, thee, materialen) of door een donatie te doen. Op de pagina “Doneren” kun je lezen hoe je dat kunt doen.

Hoe werkt reserveren

Een reservering maak je met onze boekings-app op de website. Deze app werkt eigenlijk hetzelfde als een online webshop. Je wordt vanzelf door het proces heen geleid. We hebben het ook voor je ‘op papier’ gezet. Klik HIER om de handleiding te bekijken.

Je kunt vanaf minimaal één uur van te voren boeken, tot maximaal tot 6 maanden vooruit.

Als je voor de eerste keer een ruimte reserveert in de Bovenkamer dan zal een medewerker contact met je opnemen om kennis te maken.

Nadat je hebt gereserveerd krijg je tweemaal een e-mail van de Bovenkamer. De eerste e-mail krijg je direct, dat is de bevestiging van jouw reservering.

 

De tweede e-mail is een herinneringsmail, die krijg je 48 uur voorafgaand aan jouw afspraak. Hierin vind je o.a. de code waarmee je het sleutelkastje bij de ingang kunt openen. Met de sleutel kun je de deur openen en jezelf naar binnen laten. Vergeet niet deze e-mail te lezen anders heb je misschien een probleem om binnen te komen.

 

Als je de reservering minder dan twee dagen van te voren maakt krijg je de herinneringsmail binnen een uur na de bevestigingsmail.

Als je vragen hebt over reserveringen dan kun je die mailen naar: reserveringen@bovenkamerbreukelen.nl.

Komen = reserveren, niet komen = annuleren

We verzoeken je vriendelijk om altijd te reserveren als je naar de Bovenkamer gaat. Ook al is het maar voor even of op het laatste moment.

Geen probleem als je niet kunt komen maar laat het ons wel even weten! Dit is onze stelregel: komen = reserveren/ niet komen = annuleren. Met andere woorden: als je wilt komen moet je wel even reserveren en als je toch niet komt even annuleren.

 

Nadat je hebt gereserveerd krijg je binnen enkele minuten een bevestiging van jouw reservering. In deze bevestigingsmail staat ook een link waarmee je je reservering kunt annuleren. Met één klik op de link is het geregeld!

 

Annuleren kan tot 1 dag van te voren maar je doet ons een groot plezier als je het eerder doet. Hoe eerder je annuleert, hoe meer kans anderen nog hebben de vrijgekomen ruimte nog te boeken.

Kom kijken

Soms is het fijn om van te voren al een indruk te hebben van de ruimtes. Kom dan gerust een keertje kijken!

Komen kijken is het handigst tijdens één van onze inloopmomenten. Dan is er een gastvrouw/ heer aanwezig die je rond kan leiden.

Deze momenten zijn op:

 

  • Dinsdag tussen 13.00-15.00 uur.
  • Donderdag tussen 10.00-11.30 uur.

 

Lukt dat echt niet dan kunnen we proberen een afspraak te maken met iemand uit het team. Als je dat wilt stuur dan een mailtje naar info@bovenkamerbreukelen.nl.

X